Результати моніторингового дослідження безпечного освітнього середовища в БМАНУМ
Дата проведення: квітень2020/2021 н.р.
Мета дослідження: вивчити рівень безпечності освітнього середовища у БМАНУМ та виявити наявність або відсутність конфліктних ситуацій між учасниками освітнього процесу.
В анонімному опитуванні взяли участь 63 слухачі (8-11 класів) всіх наукових відділень БМАНУМ.
Узагальнюючи надані варіанти відповідей на питання анкети «Безпечне освітнє середовищє» дійшли наступних висновків:
· навчанняу БМАНУМєкомфортним для здобувачів освіти;
· слухачі БМАНУМ почуваються у безпеці перебуваючи в закладі позашкільної освіти;
· учні не потерпали від випадків булінгу в Буковинській Малій академії наук та не були учасниками конфліктних ситуацій, пов'язаних із сексуальними домаганнями, дискримінацією, корупцією тощо;
· 98% опитаних стверджують, що керівництво закладу доступне та відкрите до спілкування;
· у цілому слухачі БМАНУМ мають розуміння що таке кібербулінг та медіаграмотність, але 11 % все ж таке відповіли «Ні»;
· слухачі висунули пропозиції щодо збільшення заходів, присвячених медіаграмотності та важливості дотримання академічної доброчесності.
Опитування здобувачів освіти є ефективним інструментом у подальшій розбудові ефективної внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та створення безпечних умов для учасників освітнього процесу.