Участь команди учнів-членів БМАНУМ у ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України Відділення «Філології та мистецтвознавства»
Призове І місце у секції «Німецька мова» здобув учень 11 класу Чернівецької гімназії № 1 Огуй Михайло з науково-дослідницькою роботою на тему «Німецька мова на Буковині: утвердження та функціонування в багатомовному краю».
ІІ місце вибороли двоє учнів – членів БМАНУМ: усекції «Французька мова» - Перун Анастасія, учениця 11 класу Чернівецької гімназії № 3 з науково-дослідницькою роботою на тему «Відтворення в українських перекладах композиційних структур лінгвопоетики Поля Верлена» та у секції «Українська мова» - Плантон Дмитро, учень Чернівецької СЗОШ № 4 з НДР на тему «Активні дієприкметники теперішнього часу в сучасній українській мові: шляхи становлення, проблеми функціонування».
Призове ІІІ місце у секції «Фольклористика» здобула учениця 11 класу Путильської гімназії Горбан Богдана з науково-дослідницькою роботою на тему «Звичаї і обряди, пов’язані з тваринництвом».
Отримавши письмові рецензії, складалось враження, що рецензенти не надто вчитувались в тексти робіт, позаяк їх відгуки не співпадали ні зі змістом, ні з термінологією вищезгаданих науково-дослідницьких робіт. Право виправити ситуацію учасникам надавалось безпосередньо на захисті НДР, тому до заздалегідь підготовлених текстів виступу ми додали ще по кілька тезових рядків-пояснень тих чи інших пунктів з рецензій. Цей момент помітно допоміг нашим учасникам отримати досить високі бали на захисті. Наших слухачів відмітило кожне з восьми журі, як уважних і активних у формулюванні додаткових питань конкурентам.
В усіх дітей відмічено середній і низький рівень досягнень з базової дисципліни. Апеляції дозволялись тільки по контрольних тестових завданнях (апелювала свою роботу Горбан Богдана, секція «фольклористика», проте -безрезультатно). Всі учасники (представники різних регіонів) відмітили той факт, що в завданнях були теми, які не входили до навчальної шкільної програми.
Пропозиції щодо покращення результатів:
- Так як слухачі отримують низькі бали на тестах, доцільно тренувальні збори проводити протягом навчального року, ще на рівні І етапу, в школах і навчальних закладах нового типу міста і області.
- Відбирати дітей зважаючи не тільки на їх захист, але й намагатись залучати тих, хто є призером чи переможцем олімпіад з базових дисциплін.