Кажуть, що талант - це вміння бачити світ очима дитини. Мабуть, й сама ідея залучення школярів до науково-пошукової діяльності зародилась у творчого вчителя, який не обмежується тільки викладанням свого предмету, а відкриває шлях до пізнання нового і незвіданого.
Тому надзвичайно важливим є створення умов для творчої реалізації педагогів, поширення їх передового досвіду щодо упровадження в практику роботи сучасного педагога особистісно-орієнтованих, компетентнісних підходів до освіти обдарованих дітей та молоді; підвищення ролі та статусу творчих педагогів в педагогічних колективах.
Одним із шляхів вирішення цих завдань став наш щорічний фестиваль
цікавих ідей творчо обдарованих вчителів області, які працюють з талановитою молоддю.
Завдання фестивалю:
- виявлення досвіду кращих педагогів, які ефективно використовують
- популяризація педагогічних здобутків педагогів-новаторів та інших
- створення інформаційного освітнього простору, поповнення банку інноваційних робіт педагогів, спрямованих на розвиток особистості учня;
- організація методичної підтримки учасників навчально-виховного процесу з питань впровадження психолого-педагогічного проектування в практику роботи сучасного педагога.
16 червня 2015 року фестиваль відбувся втретє. Свої заявки на участь направили 39 педагогів області (І фестиваль – 36 учасників, ІІ – 38 учасників, ІІІ – 39 учасників).
Номінації фестивалю щорічно оновлюються. У ІІІ фестивалі фестивальними майданчиками визначено:
- Створення індивідуальної траєкторії обдарованого учня.
- Блог вчителя – нова форма взаємодії творчого вчителя з обдарованими дітьми.
- Участь у різноманітних конкурсах – один із шляхів самореалізації обдарованості.
- Пошук обдарованих дітей та стимулювання їх роботи
- Рідний край – невичерпне джерело для дослідження та написання НДР.
За результатами заочного оцінювання у кожній номінації визначено три кращі творчі ідеї, які представлялися учасниками під час фестивалю.
До участі у заході долучились педагоги майже всіх районів області, міст Новодністровська та Чернівців.
За результатами голосування всіх учасників фестивалю визначено кращі творчі ідеї вчителів:
Фестивальний майданчик:
Створення індивідуальної траєкторії обдарованого учня.
Басараба Марія Михайлівна, вчитель математики НВК «Боянська гімназія» Новоселицього району.
Творча ідея - Портфоліо шкільного танцювального колективу.
Фестивальний майданчик:
Участь у різноманітних конкурсах – один із шляхів самореалізації
обдарованості
Бабинчук Лариса Олександрівна, вчитель історії середньої загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів села Подвір’ївка Кельменецького району.
Творча ідея - Система інноваційної діяльності школи з проблематики
обдарованості учнів (на прикладі діяльності шкільного наукового
товариства).
Фестивальний майданчик:
Рідний край – невичерпне джерело для дослідження та написання НДР
Шойман Марія Михайлівна, вчитель географії Шубранецької ЗОШ I-III
ступенів Заставнівського району.
Творча ідея – Вирішення продовольчої програми Чернівецької області
шляхом вирощування екологічно чистої продукції.
Фестивальний майданчик:
Блог вчителя – нова форма взаємодії творчого вчителя з обдарованими дітьми
Собко Валентина Іванівна, вчитель української мови Бобовецького НВК
Сторожинецького району.
Творча ідея - Острів майстра своєї справи, або від успішного вчителя до успішного учня.
Фестивальний майданчик:
Пошук обдарованих дітей та стимулювання їх роботи
Колежук Ганна Ярославівна, заступник директора з науково-методичної
роботи Путильської гімназії.
Творча ідея – Використання теорії багатосторонніх розумових здібностей
учнів для виявлення і розвитку широкого спектру можливостей, закладених у
кожній дитині.