Результати моніторингового дослідження організації освітнього процесу

prev next

 

         Дата проведення: жовтень2021/2022 н.р.

         Мета дослідження: вивчити рівень задоволеності надання освітніх послуг у БМАНУМ та отримати пропозиції слухачів щодо вдосконалення освітнього процесу.

        Для досягнення мети були поставлені завдання, які передбачали проведення моніторингового дослідження, обробку й узагальнення отриманих результатів.

        Дослідженням передбачалося анкетування слухачів БМАНУМ початкового та І-ІІІ рівнів. Опитування здійснювалося на основі сервісу Диск Google за допомогою інструменту форми Google. Респондентам пропонувалося заповнити анонімну анкету за посиланням.

        В опитуванні взяли участь 125 слухачів (8-11 класів) всіх наукових відділень БМАНУМ, серед них - 40% складають учні 9-х та 30.4% - 10-х класів. Переважна більшість опитаних вважають навчання в БМАНУМ дуже цікавим та переконані, що це їм допомагає покращити навчання в школі. 51%слухачів підтримуютьдистанційну форму навчання,а для 84% учнів розклад занять є зручним. Проте 16% респондентів не задовільняє розклад занять через те, що він співпадає з іншими додатковими заняттями та гуртками.  

        Результати дослідження можна назвати оптимістичними, оскільки 90% учасників зазначили, що навчаються у БМАНУМ із задоволенням:одержують нові знання та навички.У науково-педагогічних працівників слухачі БМАНУМ відмічають високу інформативність занять та високий науковий рівень.Більша частина опитаних привелабсвоїх друзів на навчання в БМАНУМ.

        Далі даємо пряму мову деяких слухачів на відкрите питання «Побажання та пропозиції щодо вдосконалення освітнього та виховного процесу в БМАНУМ»:

Я ніколи не був на очних заняттях, тому нічого запропонувати неможу.

Зробити навчання очним

Було б чудово відвідувати більше різних музеїв

Все дуже подобається.

Все на вищому рівні. Нічого вдосконалювати не потрібно

Мені все подобається, тому я нічого не бажаю вдосконалювати

Частіше проводити онлайн-школи

Все на вищому рівні і мені подобається навчання в БМАНУМ

Можливо провести психологічні тренінги або літературні вечори

Я хочу щоб організувати екскурсії.

Я вважаю, потрібно більше заохочувати дітей до навчання та побільше заходів і різноманітних, цікавих уроків

Додати інформацію, яка стосується навчальної системи, але вона не подається в школах (різні цікаві завдання на теми різних ккласі) та за можливістю використовувати різні засоби сучасних методів навчання і впроваджувати їх в навч. процес

Виконання навчальних завдань, що стимулюють колективну ініціативу й спільну діяльність, створення ситуації змагання в різних видах діяльності,використовувати різноманітні форми й методи організації роботи, особливо зовнішньо привабливі й цікаві, що враховують суб'єктивний досвід учнів щодо теми, яка розглядається.

Індивідуальний підхід до роботи зі школярами. Вивчення умов, в яких виховується кожна дитина, враховування їх у навчальній діяльності. Прийоми зацікавлення, здивування: 1.наведення цікавих прикладів, парадоксальних фактів; 2.аналіз уривків із художньої літератури про життя й діяльність видатних науковців і громадських діячів; 3.цікаві аналогії.

Я вважаю, що освітній та виховний процес в БМАНУМ чудовий та надзвичайно цікавий. Тому сподіваюсь, що так буде й надалі.

Основне побажання - зацікавлених вихованців, які возвеличуватимуть славу БМАНУМ! А щодо пропозицій, то хотілося б більше спільних заходів та можливостей спілкування не лише з власною групою, а й з іншими секціями

Мені все подобається,тому я не бачу нічого що можна вдосконалювати

Мені все подобається, залишається крокувати тільки вперед!

Я б хотіла проводити якісь практичні, дослідницькі роботи в лабораторіях. Можливо вони й включені в розклад, але в нас їх ніколи не було (можливо це пов'язано тільки з карантинними обмеженнями)

Інколи можно очне навчання, а інколи дистанційне, бажаю і далі так працювати, у БМАНУМ дуже класно виходить навчати учнів

        Як бачимо багато респондентів висловлюють побажання очного навчання та  пропозиції щодо проведення більше різних тематичних заходів і тренінгів, бажають проявляти активність, брати участь у виховних заходах, працювати в учнівському самоврядуванні.

Методист                                                                   Марина Василькова

Фотогалерея

foto
Випуск Буковинської Малої академії наук учнівської молоді - 2022
Всi фото more

Опитування

Щоб на вашу думку потрібно змінити в навчальному процесі Малої академії?

Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН