Участь команди учнів-членів БМАНУМ у ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України Відділення «Філології та мистецтвознавства»

Призове І місце у секції «Німецька мова» здобув учень 11 класу Чернівецької гімназії № 1  Огуй Михайло з науково-дослідницькою роботою на тему «Німецька мова на Буковині: утвердження та функціонування в багатомовному краю».

ІІ місце вибороли двоє учнів – членів БМАНУМ: усекції «Французька мова» - Перун Анастасія, учениця 11 класу Чернівецької гімназії № 3 з науково-дослідницькою роботою на тему «Відтворення в українських перекладах композиційних структур лінгвопоетики Поля Верлена» та  у секції «Українська мова» - Плантон Дмитро, учень Чернівецької СЗОШ № 4 з НДР на тему «Активні дієприкметники теперішнього часу в сучасній українській мові: шляхи становлення, проблеми функціонування».

Призове ІІІ місце у секції «Фольклористика» здобула учениця 11 класу Путильської гімназії Горбан Богдана з науково-дослідницькою роботою на тему «Звичаї і обряди, пов’язані з тваринництвом».

Отримавши письмові рецензії, складалось враження, що рецензенти не надто вчитувались в тексти робіт, позаяк їх відгуки не співпадали ні зі змістом, ні з термінологією вищезгаданих науково-дослідницьких робіт. Право виправити ситуацію учасникам надавалось безпосередньо на захисті НДР, тому до заздалегідь підготовлених текстів виступу ми додали ще по кілька тезових рядків-пояснень тих чи інших пунктів з рецензій. Цей момент помітно допоміг нашим учасникам отримати досить високі бали на захисті. Наших слухачів відмітило кожне з восьми журі, як  уважних і активних у формулюванні додаткових питань конкурентам.

В усіх дітей відмічено середній і низький рівень досягнень з базової дисципліни. Апеляції дозволялись тільки по контрольних тестових завданнях (апелювала свою роботу Горбан Богдана, секція «фольклористика», проте  -безрезультатно). Всі учасники (представники різних регіонів) відмітили той факт, що в завданнях були теми, які не входили до навчальної шкільної програми.

Пропозиції щодо покращення результатів:

-           Так як слухачі отримують низькі бали на тестах, доцільно тренувальні збори проводити протягом навчального року, ще на рівні І етапу, в школах і навчальних закладах нового типу міста і області.

-           Відбирати дітей зважаючи не тільки на їх захист, але й намагатись залучати тих, хто є призером чи переможцем олімпіад з базових дисциплін.

Фотогалерея

foto
Міжнародний день числа Пі
Всi фото more

Опитування

Щоб на вашу думку потрібно змінити в навчальному процесі Малої академії?

Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН